Norint pritraukti daugiau klientų ir išlikti konkurencingiems, turizmu užsiimančioms įmonėms būtina palaikyti ne tik šių paslaugų
kokybę, bet ir ją nuolat gerinti. Šio straipsnio tikslas – teoriškai išanalizavus turizmo paslaugų kokybę, pateikti turizmo paslaugų
kokybės gerinimo modelį ir matricą. Straipsnis parengtas taikant sisteminę mokslinės literatūros analizę, lyginimo ir apibendrinimo,
modeliavimo metodus. Atlikus mokslinės literatūros analizę dėl turizmo paslaugų kokybės galima teigti, kad paslaugų kokybės
gerinimas nukreiptas į paslaugų teikimo efektyvumo užtikrinimą, klientų poreikių tenkinimą, paslaugų saugumą, aptarnavimo lygį,
kultūrinį ir ekologinį atitikimą, paslaugų įvairovę, nuolatinius technologinius patobulinimus. Atsižvelgus į nustatytas pagrindines
turizmo paslaugų kokybės problemas, sukurtas turizmo paslaugų kokybės gerinimo modelis, kuriame daugiausia dėmesio skiriama
klientų pasitenkinimui ir paskirties vietų valdymui. Sėkmingas paskirties vietos valdymas ir įsipareigojimas suteikti turistams geriausią
įmanomą patirtį yra pagrindiniai šios pastangos elementai. Taigi siekiant verslo sėkmės ypač svarbu pritaikyti modelį konkretiems
paskirties vietos poreikiams ir savybėms, o pateikta matrica leistų nustatyti galimus iššūkius ir problemas bei įgyvendinti
parengtas šių problemų sprendimo ir kokybės gerinimo strategijas. Gerinant paslaugų kokybę naudojant šias priemones, galima įgyti
konkurencinį pranašumą, pritraukti daugiau klientų ir gauti teigiamų rekomendacijų.