Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. RFDS
  4. Issues
  5. Volume 42, Issue 1 (2024)
  6. Turizmo paslaugų kokybės gerinimas: teor ...

Regional Formation and Development Studies

Submit your article Information
  • Article info
  • Related articles
  • More
    Article info Related articles

Turizmo paslaugų kokybės gerinimas: teorinis aspektas
Volume 42, Issue 1 (2024), pp. 37–49
Algirdas Giedraitis   Erika Stanaitienė   Rima Karsokienė  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/RFDS.V42I1.2600
Pub. online: 5 March 2024      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
5 March 2024

Abstract

Norint pritraukti daugiau klientų ir išlikti konkurencingiems, turizmu užsiimančioms įmonėms būtina palaikyti ne tik šių paslaugų
kokybę, bet ir ją nuolat gerinti. Šio straipsnio tikslas – teoriškai išanalizavus turizmo paslaugų kokybę, pateikti turizmo paslaugų
kokybės gerinimo modelį ir matricą. Straipsnis parengtas taikant sisteminę mokslinės literatūros analizę, lyginimo ir apibendrinimo,
modeliavimo metodus. Atlikus mokslinės literatūros analizę dėl turizmo paslaugų kokybės galima teigti, kad paslaugų kokybės
gerinimas nukreiptas į paslaugų teikimo efektyvumo užtikrinimą, klientų poreikių tenkinimą, paslaugų saugumą, aptarnavimo lygį,
kultūrinį ir ekologinį atitikimą, paslaugų įvairovę, nuolatinius technologinius patobulinimus. Atsižvelgus į nustatytas pagrindines
turizmo paslaugų kokybės problemas, sukurtas turizmo paslaugų kokybės gerinimo modelis, kuriame daugiausia dėmesio skiriama
klientų pasitenkinimui ir paskirties vietų valdymui. Sėkmingas paskirties vietos valdymas ir įsipareigojimas suteikti turistams geriausią
įmanomą patirtį yra pagrindiniai šios pastangos elementai. Taigi siekiant verslo sėkmės ypač svarbu pritaikyti modelį konkretiems
paskirties vietos poreikiams ir savybėms, o pateikta matrica leistų nustatyti galimus iššūkius ir problemas bei įgyvendinti
parengtas šių problemų sprendimo ir kokybės gerinimo strategijas. Gerinant paslaugų kokybę naudojant šias priemones, galima įgyti
konkurencinį pranašumą, pritraukti daugiau klientų ir gauti teigiamų rekomendacijų.

Related articles PDF XML
Related articles PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
turizmas paslaugų kokybė kokybės gerinimas

JEL CODES
Z3 Z32 Z39 L83

Metrics
since February 2021
163

Article info
views

0

Full article
views

152

PDF
downloads

28

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy