Straipsnyje analizuojama rinkodaros partnerysčių specifika: pateikiama rinkodaros partnerystės apibrėžtis ir pristatoma nauda, nagrinėjami rinkodaros partnerysčių tipai, aptartas rinkodaros partnerysčių kūrimas ir pagrindiniai jo etapai, sudarytas ir ištestuotas sėkmingos rinkodaros partnerystės kūrimo modelis. Tyrimo tikslas – išanalizavus rinkodaros partnerysčių specifiką sudaryti sėkmingos rinkodaros partnerystės kūrimo modelį. Sudarytas modelis leidžia visoms organizacijoms, besidominčioms rinkodaros partnerystėmis, įvertinti veiksnius, kurie užtikrina sėkmingą partnerystę, ir taip išvengti nesėkmių rinkodaros partnerysčių kūrimo procese.
Dirbtinis intelektas vis labiau skverbiasi į mokyklas ir edukacijos procesą. Tad svarbu nustatyti, kaip jis gali padėti tobulinti mokymo(si) procesą. Šiame straipsnyje apžvelgiamos ir sisteminamos šiuolaikinės dirbtiniu intelektu paremtos edukacinės technologijos, atskleidžiant jų galimus privalumus ir trūkumus, kuriant personalizuotas mokymo(si) aplinkas. Siekiant išsikelto tikslo, taikytas mokslinės literatūros analizės metodas. Jo pagrindu skiriamos pagrindinės dirbtinio intelekto integravimo į edukacines technologijas tendencijos, jos išsamiai aptariamos. Teigiama, kad įvertinus dirbtinio intelekto privalumus ir galimybes edukacijoje, jis turėtų būti vertinamas kaip edukacijos praktiką transformuojantis procesas, kur būtina iš esmės persvarstyti pagrindinius vaidmenis. Svarbiausias efektyvaus dirbtinio intelekto naudojimo edukacijoje veiksnys – mokytojų raštingumas dirbtinio intelekto srityje.