Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. RFDS
  4. Issues
  5. Volume 23, Issue 3 (2017)
  6. Socialinių medijų poveikis renkantis vie ...

Regional Formation and Development Studies

Submit your article Information
  • Article info
  • Related articles
  • More
    Article info Related articles

Socialinių medijų poveikis renkantis vietos turizmo organizatorių keliones
Volume 23, Issue 3 (2017), pp. 212–224
Vitalija Vanagienė   Rasa Pranskūnienė  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/rfds.v23i3.1597
Pub. online: 4 August 2022      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
4 August 2022

Abstract

Straipsnyje nagrinėjamos vietos turizmo galimybės. Kadangi visame pasaulyje prognozuojamas turizmo srautų augimas, šalims svarbu pritraukti kuo daugiau vietos ir užsienio šalių turistų. Tad turizmo organizatoriams, siekiant išskirtinumo, reikia ieškoti unikalių aspektų vietos turizmo rinkodaros komunikacijos požiūriu. Šiuo straipsniu siekiama atskleisti, kaip socialinės medijų formos funkcionuoja renkantis vietos turizmo organizatorių keliones. Nustatyta, kad socialinės medijos laikomos vienos perspektyviausių ir labiausiai naudojamų pasaulyje rinkodaros priemonių vietos turizmo plėtrai. Nors įvairūs socialinių medijų rinkodaros aspektai turizme sulaukia vis daugiau tyrėjų dėmesio, dažniau įtraukiami ir į Lietuvos turizmo rinkodaros strategijas, tačiau nėra išsamesnių teorinių ir pirminių jų naudojimo tikslingumo tyrimų, netirtas ir ryšys su vietos kelionės tikslu. Straipsnyje pastebima, kad vis sudėtingiau socialines medijas atsirinkti. Atliekant tyrimą taikyti šie metodai: mokslinės literatūros lyginamoji analizė ir sintezė, anketinė apklausa, grafinio modeliavimo metodas. Identifikuotos įtaigiausios Lietuvos keliautojams socialinių medijų formos, kurios ateityje iš vietos turizmo organizatorių pareikalaus ne tik efektyviai veikiančių rinkodaros priemonių, bet ir jose pateikiamo įdomaus, netradiciniais sprendimais paremto keliones pristatančio informacijos turinio.

Related articles PDF XML
Related articles PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
socialinės medijos vietos turizmo organizatoriai rinkodara įtaiga kelionė pasirinkimas

JEL CODES
P25 P48 P50 R1 R58

Metrics
since February 2021
490

Article info
views

0

Full article
views

732

PDF
downloads

99

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy