Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. RFDS
  4. Issues
  5. Volume 40, Issue 2 (2023)
  6. Sėkmingos rinkodaros partnerystės kūrimo ...

Regional Formation and Development Studies

Submit your article Information
  • Article info
  • More
    Article info

Sėkmingos rinkodaros partnerystės kūrimo modelis
Volume 40, Issue 2 (2023), pp. 132–145
Gita Šakytė-Statnickė   Donatas Chodulinas  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/rfds.v40i2.2537
Pub. online: 10 July 2023      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
10 July 2023

Abstract

Straipsnyje analizuojama rinkodaros partnerysčių specifika: pateikiama rinkodaros partnerystės apibrėžtis ir pristatoma nauda, nagrinėjami rinkodaros partnerysčių tipai, aptartas rinkodaros partnerysčių kūrimas ir pagrindiniai jo etapai, sudarytas ir ištestuotas sėkmingos rinkodaros partnerystės kūrimo modelis. Tyrimo tikslas – išanalizavus rinkodaros partnerysčių specifiką sudaryti sėkmingos rinkodaros partnerystės kūrimo modelį. Sudarytas modelis leidžia visoms organizacijoms, besidominčioms rinkodaros partnerystėmis, įvertinti veiksnius, kurie užtikrina sėkmingą partnerystę, ir taip išvengti nesėkmių rinkodaros partnerysčių kūrimo procese.

PDF XML
PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
rinkodaros partnerystės rinkodaros partnerystės kūrimas sėkminga rinkodaros partnerystė

JEL CODES
M10 M31 M37 M39

Metrics
since February 2021
143

Article info
views

0

Full article
views

167

PDF
downloads

18

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy