Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. RFDS
  4. Issues
  5. Volume 38, Issue 3 (2022)
  6. Klaipėdos miesto pirminės sveikatos prie ...

Regional Formation and Development Studies

Submit your article Information
  • Article info
  • Related articles
  • More
    Article info Related articles

Klaipėdos miesto pirminės sveikatos priežiūros paslaugų kokybė
Volume 38, Issue 3 (2022), pp. 52–66
Daiva Purauskienė   Rimantas Stašys  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/rfds.v38i3.2445
Pub. online: 13 October 2022      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
13 October 2022

Abstract

Straipsnyje tiriama ir analizuojama Klaipėdos miesto pirminės sveikatos priežiūros paslaugų kokybė. Tyrimo tikslas – išanalizavus
sveikatos priežiūros paslaugų kokybės teorinius vertinimo metodus, įvertinti Klaipėdos miesto pirminės asmens sveikatos priežiūros
teikiamų paslaugų kokybę paslaugų gavėjų ir jų teikėjų aspektais. Siekiant šio tikslo, analizuota mokslinė literatūra, atlikta anketinė
apklausa, duomenys apdoroti taikant statistinius metodus, įvertinti rezultatai, suformuoti apibendrinimai. Kokybiška sveikatos priežiūros
paslauga – tai visapusiškas paciento sveikatos poreikių tenkinimas, atsižvelgiant į jo lūkesčius ir prioritetus. Atlikus Klaipėdos
miesto pirminės asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės vertinimą ir išanalizavus gautus rezultatus, nustatyta, kad Klaipėdos
sveikatos priežiūros įstaigų teikiamų paslaugų kokybė vertinama 8,47 balo iš 10. Šios paslaugos tenkina tiek paslaugų gavėjų, tiek jų
teikėjų poreikius. Tyrimas leido nustatyti ir esminius trūkumus. Paslaugos gavėjai prasčiausiai įvertino vizito pas gydytoją laukimo
laiką, konsultacijos laiko trukmę, personalo pasiekiamumą, nuotolinių paslaugų teikimą. Gydytojai nepatenkinti konsultacijos laiko
trukme, per dideliu darbo krūviu. Jų manymu, turėtų būti daugiau šeimos gydytojų, didesnė slaugytojų kompetencija. Be to, teigta,
kad gaunama alga neatitinka darbo krūvio, geriau turėtų būti organizuota darbo sistema.

Related articles PDF XML
Related articles PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
pirminė sveikatos priežiūra paslaugų kokybė pacientai

JEL CODES
I11 H75 L32 L84

Metrics
since February 2021
252

Article info
views

0

Full article
views

333

PDF
downloads

71

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy