Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. RFDS
  4. Issues
  5. Volume 22, Issue 2 (2017)
  6. Gamybos įmonės įvaizdžio trūkumai klient ...

Regional Formation and Development Studies

Submit your article Information
  • Article info
  • Related articles
  • More
    Article info Related articles

Gamybos įmonės įvaizdžio trūkumai klientų požiūriu
Volume 22, Issue 2 (2017), pp. 41–49
Algirdas Giedraitis   Daiva Viningienė  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/rfds.v22i2.1475
Pub. online: 4 August 2022      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
4 August 2022

Abstract

Straipsnyje analizuojamas gamybos įmonės įvaizdis klientų požiūriu. Teorinė analizė atskleidė, kad gamybos įmonės įvaizdžio struktūrą sudaro: organizacijos vidinis, vadovo, darbuotojų, prekės ir paslaugos, prekių ženklo įvaizdžiai. Kadangi klientas pasirenka prekės ženklą, gamybos įmonės įvaizdis turi išsiskirti iš kitų rinkos dalyvių teigiamu aspektu ir būti kažkuo individualus. Remiantis atlikto žvalgomojo tyrimo rezultatais, išskiriami gamybos įmonės įvaizdžio trūkumai: socialinis atsakingumas (7 %), vadovo išvaizda (3 %), darbuotojų paslaugumas (8 %), paslaugos kokybė (7 %), darbuotojų lojalumas prekės ženklui (7 %). Nepašalinus šių trūkumų, galima susilaukti iš klientų netinkamo požiūrio į gamybos įmonę ir taip prarasti klientus. Klientų požiūris į gamybos įmonės įvaizdį itin svarbus, nes apsprendžia ateities lūkesčius ir galutinius rezultatus.

Related articles PDF XML
Related articles PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
įvaizdis klientai gamybos įmonė vadovas personalas

JEL CODES
L22 M13

Metrics
since February 2021
979

Article info
views

0

Full article
views

1058

PDF
downloads

125

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy