Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. TBB
  4. Issues
  5. Volume 74, Issue 2 (2016)
  6. Geros mokyklos koncepcija: sampratos nar ...

Tiltai

Submit your article Information
  • Article info
  • More
    Article info

Geros mokyklos koncepcija: sampratos naratyvas
Volume 74, Issue 2 (2016), pp. 53–62
Vilija Targamadzė  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/tbb.v74i2.1366
Pub. online: 4 August 2022      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
4 August 2022

Abstract

Bendrojo ugdymo mokykla išgyvena sudėtingą laikotarpį – 2015 m. priimta Geros mokyklos koncepcija, kurią mokyklai dera įgyvendinti. Tačiau tai ne taip paprasta, nes reikia keisti mokyklos veiklos atramos taškus, orientyrus, modeliuoti jos veiklą, kuri turėtų atitikti minėtą koncepciją. Vienas galimų kliuvinių gali būti Geros mokyklos koncepcijos supratimas. Todėl 2016 m. atliktas empirinis kokybinis tyrimas, siekiant išsiaiškinti šios koncepcijos akcentus, kaip ją supranta ekspertai ir kokie yra jų akcentai. Paaiškėjo, kad ekspertų geros mokyklos samprata iš esmės atitinka Geros mokyklos koncepcijos turinio lauką. Tik ekspertai neakcentuoja vertybinio aspekto. Tai yra signalas susirūpinti pamatiniais vertybiniais ugdymo mokykloje dalykais, juos išsiaiškinti ir veiklą mokykloje konstruoti vertybiniu pagrindu. Be to, dera mokyklos veiklos kryptis reflektuoti ir jas modeliuoti, remiantis Geros mokyklos koncepcija, kaip veiklos žemėlapiu.

PDF XML
PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
gera mokykla samprata ekspertinis vertinimas

Metrics
since February 2021
930

Article info
views

0

Full article
views

394

PDF
downloads

121

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy