Pradedančių studijas studentų reflektyvioji pedagoginė praktika: studentų patirtys ir praktikos tobulinimo galimybės
Volume 44, Issue 3 (2024), pp. 49–59
Pub. online: 25 October 2024
Type: Article
Open Access
Published
25 October 2024
25 October 2024
Abstract
Straipsnyje analizuojamos bakalauro studijų programos studentų, atlikusių pirmąją praktiką ikimokyklinio ir pradinio ugdymo įstaigose,
refleksijos. Stebimosios praktikos metu studentai suvokė pedagogo darbo svarbą ir sudėtingumą, pasitikrino savo apsisprendimą dirbti
pedagoginį darbą. Išryškėjo trys studentų savęs ir savo profesinės veiklos tobulinimo kryptys: dalykinių, didaktinių, psichologinių žinių
įgijimo bei gebėjimų ugdymo; ugdymo(si) proceso valdymo gebėjimų tobulinimo ir savęs bei savo asmeninių savybių tobulinimo.
Studentai pateikė praktikos tobulinimo siūlymų praktikos vadovams, dėstytojams ir mokytojams mentoriams. Jų refleksijose išryškėję
pirmosios praktikos ypatumai suponavo studijų proceso ir praktikos organizavimo tobulinimo galimybes.