Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. RFDS
  4. Issues
  5. Volume 36, Issue 1 (2022)
  6. Verslo verslui klientų aptarnavimo kokyb ...

Regional Formation and Development Studies

Submit your article Information
  • Article info
  • More
    Article info

Verslo verslui klientų aptarnavimo kokybės priežiūros vertinimo modelio sudarymas
Volume 36, Issue 1 (2022), pp. 105–113
Ina Šimkienė   Erika Župerkienė   Jurgita Paužuolienė  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/rfds.v36i1.2392
Pub. online: 22 March 2022      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
22 March 2022

Abstract

Straipsnyje analizuojama verslo verslui paslaugų specifika ir klientų aptarnavimo kokybės veiksniai. Siekiama įvardyti klientų aptarnavimo kokybę lemiančius veiksnius, jų svarbą kuriant ir diegiant aptarnavimo kokybės priežiūros sistemas; pateikiamas klientų aptarnavimo kokybės priežiūros modelis, apimantis penkias vertinimo sritis: (1) potenciali paslaugų teikėjų kokybė; (2) tiesiogiai aptarnaujančių darbuotojų darbo kokybė; (3) aptarnavimo proceso kokybė; (4) techninė kokybė ir (5) pasiekto rezultato kokybė. Daroma prielaida, kad siūlomas aptarnavimo kokybės priežiūros vertinimo modelis įgalintų verslo verslui paslaugų teikėjus visapusiškai užtikrinti klientų aptarnavimo kokybės priežiūrą.

PDF XML
PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
verslas verslui klientų aptarnavimas paslaugų kokybė

JEL CODES
L15 L2 L84

Metrics (since February 2021)
19

Article info
views

0

Full article
views

63

PDF
downloads

27

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS


Powered by PubliMill  •  Privacy policy