Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. RFDS
  4. Issues
  5. Volume 16, Issue 2 (2015)
  6. Internetinės rinkodaros tendencijos ir e ...

Regional Formation and Development Studies

Submit your article Information
  • Article info
  • Cited by
  • More
    Article info Cited by

Internetinės rinkodaros tendencijos ir efektyvumo vertinimo kriterijai
Volume 16, Issue 2 (2015), pp. 44–53
Vytautas Juščius   Edita Baranskaitė  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/rfds.v15i2.1084
Pub. online: 4 August 2022      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
4 August 2022

Abstract

Sparti internetinės rinkodaros plėtra neišvengiamai skatina investicijų šioje srityje augimą, tačiau įmonėms gana sudėtinga prognozuoti internetinės rinkodaros programų atsiperkamumą. Internetinės rinkodaros efektyvumo vertinimo kriterijai ir jo didinimo kryptys mokslinėje literatūroje nepakankamai ištirtos. Tyrimu siekta išanalizuoti internetinės rinkodaros krypčių efektyvumo vertinimo kriterijus ir jo didinimo galimybes. Straipsnyje, atlikus lyginamąją mokslinės literatūros analizę, atskleistos naujausios internetinės rinkodaros tendencijos, siejamos su antros kartos žiniatinkliu, lokalizacija ir daugiaekraniškumu. Pagrindinėmis internetinės rinkodaros kryptimis tampa paieškos sistemų optimizavimas ir rinkodara, elektroninio pašto ir invazinė rinkodara, sindikuotas turinys ir RSS, reitingų tinklalapiai, socialiniai tinklai, forumai, tinklalaidė, tinklaraščiai, valdikliai. Šių krypčių efektyvumas gali būti vertinamas finansiniais ir nefinansiniais rodikliais. Nefinansinių rodiklių pagrindas – vartotojų teikiamos pirmenybės. Finansiniais internetinės rinkodaros efektyvumo rodikliais tampa lankomumo, investicijų pelningumo (ROI) ir konversijos rodikliai.

Cited by PDF XML
Cited by PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
internetinė rinkodara efektyvumas internetinės rinkodaros priemonės internetinės rinkodaros efektyvumas

JEL CODES
M310

Metrics
since February 2021
1194

Article info
views

0

Full article
views

2161

PDF
downloads

142

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy