Straipsnyje analizuojama komercinių bankų veikla, aptariamos jų bankų rūšys, apžvelgiamos operacijos ir funkcijos. Pateikiama Lietuvos komercinių bankų klientų nuomonės tyrimo metodika, formuluojama tyrimo problema, tikslai, aprašomas tyrimo metodas, pagrindžiamas jo pasirinkimas, atliekamas tyrimas, leidžiantis įvertinti Lietuvos komercinių bankų klientų poreikių patenkinimą bei nustatyti veiksnius, kurie daro didžiausią įtaką komercinio banko pasirinkimui. Vertinama, kaip per dešimtmetį pasikeitė Lietuvos komercinių bankų klientų poreikių tenkinimas, veiksniai, darantys didžiausią įtaką banko pasirinkimui. Kintant ekonominei aplinkai, kinta ir vartotojų teikiamos pirmenybės bei poreikiai. Remiantis šiais pokyčiais vertėjo ištirti Lietuvos komercinių bankų klientų elgseną renkantis vieną ar kitą komercinį banką jų poreikiams tenkinti. Atliktas tyrimas gali būti naudingas Lietuvos komerciniams bankams sprendžiant problemą, kokius esminius kriterijus jie turi išryškinti bei ką turi tobulinti siekiant klientų patenkinimo ir lojalumo.
Journal:Tiltai
Volume 81, Issue 3 (2018), pp. 67–80
Abstract
Naratyvinės terapijos, kaip tarpdisciplininio metodo, socialiniame darbe ir psichoterapijoje ištakos glūdi XX a. pradžioje. Jis svarbus karitatyviniame socialiniame darbe, kai siekiama padėti žmogui ištikus krizei, sprendžiant asmenybės ir socialines problemas. Straipsnyje pristatomas naratyvinės terapijos kontekstas, išryškinant dominuojantį ir alternatyvų naratyvus. Praktinis metodo pritaikymas aptariamas kompleksiškai atskleidžiant eksternalizacijos procesą, kurio metu klientas identifikuoja savo problemą, o terapeutas suvokia savo požiūrį. Naratyvinė terapija gali būti taikoma dirbant su individu, šeima, grupe. Karitatyvinio socialinio darbo praktikoje šis metodas įgalina geriau suvokti asmens tapatumo klausimus.