Straipsnyje aptariama darbuotojų motyvavimo ir pasitenkinimo darbu samprata, reikšmė, teoriniai aspektai. Straipsnyje siekiama atskleisti, kaip motyvacija ir pasitenkinimas darbu susiję. Keliama teorinė prielaida, kad darbo motyvacijos lygis ir darbuotojų pasitenkinimas savo darbu yra tiesiogiai susiję. Ši prielaida patvirtinama tyrimu. Tyrimo rezultatai rodo, kad siekiant organizacijoje sukurti vieningą motyvacijos ir pasitenkinimo darbu sistemą, reikėtų atlikti papildomus kokybinius tyrimus, kurie atskleistų, kokie motyvuojantys veiksniai didina Lietuvos organizacijų darbuotojų pasitenkinimą darbu.
Straipsnyje analizuojamas gamybos įmonės įvaizdis klientų požiūriu. Teorinė analizė atskleidė, kad gamybos įmonės įvaizdžio struktūrą sudaro: organizacijos vidinis, vadovo, darbuotojų, prekės ir paslaugos, prekių ženklo įvaizdžiai. Kadangi klientas pasirenka prekės ženklą, gamybos įmonės įvaizdis turi išsiskirti iš kitų rinkos dalyvių teigiamu aspektu ir būti kažkuo individualus. Remiantis atlikto žvalgomojo tyrimo rezultatais, išskiriami gamybos įmonės įvaizdžio trūkumai: socialinis atsakingumas (7 %), vadovo išvaizda (3 %), darbuotojų paslaugumas (8 %), paslaugos kokybė (7 %), darbuotojų lojalumas prekės ženklui (7 %). Nepašalinus šių trūkumų, galima susilaukti iš klientų netinkamo požiūrio į gamybos įmonę ir taip prarasti klientus. Klientų požiūris į gamybos įmonės įvaizdį itin svarbus, nes apsprendžia ateities lūkesčius ir galutinius rezultatus.
Journal:Tiltai
Volume 88, Issue 1 (2022), pp. 160–177
Abstract
The purpose of this article is to review the impact of the Covid-19 pandemic in 2019 and 2021 on the business environment of the transport sector, and to provide the most effective means to restore the transport sector. For this purpose, scientific, statistical and documentary sources are examined, in which material from research conducted by Lithuanian and foreign scientists about the pandemic and its impact on the European and Lithuanian transport sector is analysed; the importance of the transport sector to the national economy and the peculiarities of the transport sector business environment are reviewed; the challenges of different modes of transport in the transport sector during the pandemic are described; threats, problems and opportunities the transport sector faced are presented; and impact assessments and forecasts for individual modes of transport are provided. To reveal the topic of the article about the challenges and changes caused by the Covid-19 pandemic in the transport sector, a comparative analysis of the latest scientific literature and statistics, documents, descriptive analytical, synthesis and comparative analysis methods were used.