Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. TBB
  4. Issues
  5. Volume 78, Issue 3 (2017)
  6. INTERDISCIPLINARY DISCOURSE IN RESEARCH ...

Tiltai

Submit your article Information
  • Article info
  • Related articles
  • More
    Article info Related articles

INTERDISCIPLINARY DISCOURSE IN RESEARCH OF SOCIAL AND DOMESTIC SKILLS AMONG PRESCHOOL CHILDREN WITH INFANTILE CEREBRAL PARALYSI
Volume 78, Issue 3 (2017), pp. 51–62
Tamara Romenska  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/tbb.v77i3.1671
Pub. online: 4 August 2022      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
4 August 2022

Abstract

Straipsnis skirtas tarpdiscipliniškumui, kaip metodologiniam šiandieninių mokslinių tyrimų pagrindui, tiriant ikimokyklinio amžiaus vaikų, turinčių cerebrinį paralyžių, socialinių ir kasdienių įgūdžių formavimąsi. Pateikiama „socialinių ir kasdienių įgūdžių“ koncepto metainterpretacija. Tyrimas atskleidė, kad socialinių ir kasdienių įgūdžių sąvokos yra integratuotos, todėl gali būti diskutuojama tarpdiscipliniškumo kontekste. Svarbiausi šios sąvokos dėmenys teoriškai pagrįsti lingvistikos, kultūrologijos, sociologijos, ikimokyklinės specialiosios pedagogikos, ikimokyklinės ir specialiųjų poreikių psichologijos, rekreacinės terapijos ir socialinės pedagogikos mokslų.

Related articles PDF XML
Related articles PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
kūdikių cerebrinis paralyžius ikimokyklinio amžiaus vaikai socialiniai ir kasdieniai įgūdžiai tarpdisciplininė analizė

Metrics
since February 2021
378

Article info
views

0

Full article
views

187

PDF
downloads

118

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy