Šiame straipsnyje aptariame dirbtinio intelekto ir mokymosi analitikos naudojimo situaciją ir galimybes Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose. Nacionalinė švietimo agentūra yra sudariusi 2020 m. ir 2021 m. Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose naudojamų skaitmeninių mokymo(si) priemonių sąrašą . Tyrime kėlėme klausimą kokia dalis siūlomų skaitmeninių mokymo(si) priemonių naudoja dirbtinį intelektą ir mokymosi analitiką. Atlikus antrinę Nacionalinės švietimo agentūros sudarytame skaitmeninių mokymo(si) priemonių sąraše teikiamų 244 [dviejų šimtų keturiasdešimt keturių] priemonių analizę, galime teigti, kad iš 244 skaitmeninių mokymo(si) priemonių tik keturios taiko dirbtinį intelektą. Didžioji dalis skaitmeninių mokymo(si) priemonių yra vienakryptės, kurios skirtos tik mokomojo turinio perdavimui, jos nekaupia duomenų apie besimokantįjį ir grįžtamosios informacijos negauna nei mokinys, nei mokytojas. Dauguma skaitmeninių mokymo(si) priemonių, kurios kaupia statistiką yra mokamos arba iš dalies mokamos.
Journal:Tiltai
Volume 80, Issue 2 (2018), pp. 141–160
Abstract
The article aims to analyse the criteria and procedures of assessment of pupils’ musical compositions. The review of the criterion-referenced evaluation of creative works is presented, the methodology of evaluation of the musical creative product and conditions for its application are discussed. The question is whether the criteria of assessment of a musical composition are applied in reality, i.e. during contests while evaluating pupils’ compositions. In order to answer this question the aim of the research was to reveal the experience of jury members in assessment of pupils’ musical compositions. To achieve the aim pursued, in-depth interviews with 5 composers who evaluated pupils’ musical compositions in national and international contests were carried out. The research results presented focus on the criteria of evaluation of musical compositions, on the factors influencing assessment as well as evaluation process itself.