Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. TBB
  4. Issues
  5. Volume 75, Issue 3 (2016)
  6. ŠiuolaikinĖS VAIKYSTĖS FENOMENŲ SOCIALIN ...

Tiltai

Submit your article Information
  • Article info
  • More
    Article info

ŠiuolaikinĖS VAIKYSTĖS FENOMENŲ SOCIALINIŲ-EDUKACINIŲ TYRIMŲ METODOLOGINIAI KONTEKSTAI
Volume 75, Issue 3 (2016), pp. 37–48
Audronė Juodaitytė   Daiva Malinauskienė  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/tbb.v75i3.1423
Pub. online: 4 August 2022      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
4 August 2022

Abstract

Straipsnyje atskleidžiama vaiko sampratų ir vaikystės fenomenų socialinių-kultūrinių prasmių raidos genezė. Tuo pagrindu nagrinėjamas vaikystės fenomenų tyrimų socialinis-edukacinis prasmingumas. Pasitelkiami socialiniai, filosofiniai ir kultūriniai antropologiniai kontekstai, atskleidžiantys, kaip suvokiant vaikystės fenomenų prasmes galima atlikti į vaikystės ir vaiko pasaulį orientuotus kokybinius tyrimus. Plačiau analizuojami vaikų metaforinio mąstymo fenomenologiniai, hermeneutiniai ir psichokognityviniai kontekstai. Atskleidžiama vaiko metaforinio mąstymo fenomenologinių reikšmių genezė: nuo žinių prie prasmių, nuo ugdymo proceso, kuris reiškia „turėti“, prie proceso, kuris reiškia būti su vaiku, pedagogui išliekant tarpininku tarp socialinės realybės pasaulio ir vaiko pasaulio.

PDF XML
PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
vaikystės fenomenai socialiniai-edukaciniai tyrimai metodologiniai kontekstai vaikų metaforinis mąstymas

Metrics
since February 2021
539

Article info
views

0

Full article
views

498

PDF
downloads

111

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy