Klaipėdos universitetas logo


  • List of journals
  • About Publisher
  • Help
  • Sitemap
Login Register

  1. Home
  2. Journals
  3. RH
  4. Issues
  5. Volume 30 (2022)
  6. SUBLIMINAL AND OVERT SOCIAL MEDIA MARKET ...

Res Humanitariae

Submit your article Information
  • Article info
  • Related articles
  • Cited by
  • More
    Article info Related articles Cited by

SUBLIMINAL AND OVERT SOCIAL MEDIA MARKETING STRATEGIES ON THE HOTEL BUSINESS PLATFORM
Volume 30 (2022), pp. 48–67
Sandra Degtiar   Andrius Šimulynas  

Authors

 
Placeholder
https://doi.org/10.15181/rh.v30i0.2452
Pub. online: 29 December 2022      Type: Article      Open accessOpen Access

Published
29 December 2022

Abstract

Socialinės medijos šiomis dienomis vaidina svarbų vaidmenį visuomenės gyvenime ir užima didelę dalį mūsų laiko. Ši technologinė revoliucija taip pat paveikė ir verslo sritį. Vartotojams suteikus daugiau kontrolės socialinių medijų platformose, verslininkai buvo priversti naudoti tiek atvirąsias, tiek paslėptąsias reklamos strategijas. Tyrimo tikslas yra nustatyti, kokias kalbines, vaizdines ir kitas įtaigos priemones naudoja reklamos ekspertai paslėptosiose ir atvirosiose reklamos strategijose. Siekiant supaprastinti šios plačios srities tyrimo eigą ir sumažinti apdorojamų duomenų kiekį, analizei buvo pasirinkta viešbučių verslo platforma. Kalbinės, vaizdinės ir įtaigos priemonės yra naudojamos viešbučių verslo socialinių medijų reklamos strategijose. Nors šios priemonės ir individualiai perteikia tam tikrą reikšmę, pagrindinė reklamos vertė atsiskleidžia tik esant visų trijų priemonių samplaikai. Analizė buvo atlikta iš dviejų perspektyvų – atvirųjų ir paslėptųjų strategijų. Atvirosiose strategijose iš reklamų išrinkti kalbiniai bei vaizdiniai pavyzdžiai. Uždarosiose strategijose šaltiniai suskirstyti į tris sritis – vartotojų generuojamas turinys, socialinių medijų konkursai ir kompanijos bei nuomonės formuotojų reklama.

Related articles Cited by PDF XML
Related articles Cited by PDF XML

Copyright
No copyright data available.

Keywords
socialinės medijos reklamos strategijos reklamos diskursas lingvistinės priemonės vaizdiniai argumentai

Metrics
since February 2021
286

Article info
views

0

Full article
views

283

PDF
downloads

61

XML
downloads

Export citation

Copy and paste formatted citation
Placeholder

Download citation in file


Share


RSS

Powered by PubliMill  •  Privacy policy