Nuostolių baimės efekto pritaikymo galimybės
Volume 26, Issue 3 (2018), pp. 132–144
Pub. online: 4 August 2022
Type: Article
Open Access
Published
4 August 2022
4 August 2022
Abstract
Pastebima, kad vis dažniau įvairūs neuromokslų elementai pritaikomi praktikoje vartotojams to nesuprantant. Šiame straipsnyje siekiama atskleisti nuostolių baimės efekto pritaikymo galimybes praktikoje. Straipsnyje, taikant mokslinės literatūros sisteminimo, lyginamosios analizės ir atvejo metodus, identifikuoti teoriniai aspektai ir nustatytos pagrindinės strategijos, siekiant atskleisti nuostolių baimės efekto pritaikymo galimybes. Išsiaiškinta, kad nuostolių baimės efektą galima pritaikyti komercinėje srityje, taikant išbandymo garantijos ir nemokamos bandomosios versijos strategijas. Šios strategijos taikomos, atsižvelgiant į nuostolių baimės efekto pagrindinį principą: asmuo siekia išvengti galimų nuostolių. Pritaikant šią savybę neurorinkodaroje gali būti manipuliuojama vartotojų priimamais sprendimais, skatinant juos įsigyti prekę / paslaugą ar pratęsti jos vartojimą. Taigi straipsnyje nuosekliai ir konkrečiai (su praktiniais pavyzdžiais) pateikiamos nuostolių baimės efekto pritaikymo galimybės ir viso to pasekmės.