Lyčių vaidmenų vaizdavimo žiniasklaidoje populiarumas per pastaruosius šimtmečius padidėjo. Kultūra, o ypač žiniasklaida, formuoja vyrų ir moterų vaidmenų sąvokas. Šio tyrimo tikslas – tirti kalbines ypatybes, siekiant nustatyti, kaip moterys ir vyrai vaizduojami anglų, lietuvių ir ukrainiečių žiniasklaidos tekstuose. Žiniasklaida vartoja įvairias kalbines priemones, siekdama pavaizduoti lyčių vaidmenis, pritraukti dėmesį, pakeisti skaitytojų nuomonę, paneigti arba sustiprinti stereotipus apie lyčių vaidmenis. Siekiant tai nustatyti, tyrime analizuojami įvairūs kalbiniai metodai. Šis tikslas bus pasiektas atliekant šias užduotis: išnagrinėti lyčių vaidmenų sąvoką ir lyčių stereotipų problemą; nustatyti žiniasklaidos tekstų kalbines ypatybes; analizuoti lyčių vaidmenų vaizdavimą, remiantis nustatytomis kalbinėmis ypatybėmis, žiniasklaidos tekstuose skirtingomis kalbomis.
Vartotojų komunikacijos procesas socialiniame feisbuko tinkle gali būti apibūdinamas kaip socialinė percepcija (socialinis suvokimas, pažinimas), esant abipusiam ryšiui, kai tiek siuntėjas, tiek ir gavėjas atlieka vienas kito vaidmenis – keičiasi informacija. Vartotojų komunikacija feisbuke daro socialinę įtaką: bendraujant su kitais veikiamas elgesys, kuris pagrįstas orientaciniais modeliais. Lietuvoje feisbukas yra populiariausias socialinis tinklas, kurį renkasi 97 proc. socialinių tinklų vartotojų. Vartotojų komunikacijos feisbuko socialiniame tinkle percepcija gali būti įvairių formų, jos priklauso nuo gaunamos ir naudojamos informacijos interpretavimo, įprasminimo, vartotojo asmenybės, asmeninio požiūrio ir informacinių poreikių. Socialinis feisbuko tinklas vartotojams yra reikšminga socialinio bendravimo priemonė ir svarbus informacijos šaltinis bei pramogų paieškos erdvė. Jo vartotojų asmeniniai informaciniai poreikiai, individualūs komunikaciniai tikslai ir orientaciniai modeliai lemia komunikacijos percepciją. Jeigu vartotojų informaciniai poreikiai susiję su neigiamo pobūdžio informacija, jie labiau linkę į neigiamas emocijas ir jų percepcija apie socialinį feisbuko tinklą taip pat turės neigiamą foną ir atvirkščiai.