Šiuolaikinėje visuomenėje vaikai patenka į krizines situacijas, susiduria su šeimos problemomis, jiems kyla mokymosi sunkumų, visa tai veikia jų socialinę ir emocinę brandą. Vaikų ugdymu ir apsauga rūpinasi daug įvairių organizacijų, vis dėlto, be institucinės globos, jiems ypač svarbi individuali suaugusiojo parama ir socialinis palaikymas, tad kuriamos įvairios socialinės pedagoginės pagalbos programos, kurios rengia suaugusius savanorius, kurie pasiryžta tapti vaikų mentoriais. Straipsnyje analizuojamos savanorių, dalyvaujančių programoje “Big Brothers / Big Sisters” (BB / BS), veiklos galimybės teikiant pagalbą vaikams. Atliktas kokybinis tyrimas, kuriame dalyvavo trys grupės informantų: vaikai, tėvai (globėjai), savanoriai (16 dalyvių). Kokybinio tyrimo rezultatai atskleidė, kad visų trijų grupių informantai įžvelgia neabejotiną šios programos naudą vaikams. Savanoriai šioje programoje ne tik tampa vedliais sprendžiant vaikui iškylančias gyvenimiškas problemas „čia ir dabar“, bet ir sudaro geresnes sąlygas jų saviraiškai, padeda tobulinti vaikų bendravimo įgūdžius, skatina labiau pasitikėti savimi. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad šioje programoje dirbantiems savanoriams ypač svarbi profesionali programos koordinatoriaus pagalba, dalijimasis patirtimi su kitais savanoriais ir jos reflektavimas.