Strateginio mąstymo sąsajos su priimamais verslo sprendimais straipsnyje analizuojamos teoriniu ir praktiniu aspektais. Akcentuojama,kad strategiškai mąstantys vadovai, priimdami verslo sprendimus, didelį dėmesį skiria aplinkai ir jos teikiamoms galimybėms,pasekmių ir rezultatų analizei apie ateitį ir galimas jos kryptis, grįžtamajam ryšiui ir mokymuisi; visai organizacijai bei santykiųtinkamumui organizacijos viduje. Rengiant straipsnį išanalizuoti ir apibendrinti moksliniai šaltiniai, apklausti Vilniaus, Klaipėdos,Kauno, Šiaulių, Telšių regionų įmonių vadovai, kurie vadovauja rinkoje įsitvirtinusioms ir tarpusavyje konkuruojančioms prekybosbei gamybos pobūdžio paslaugų įmonėms. Tyrimo rezultatai patvirtino hipotezę, kad vadovai, strategiškai mąstantys priimdamiverslo sprendimus, pasiekia aukštų veiklos rezultatų.