Lyčių vaidmenų vaizdavimo žiniasklaidoje populiarumas per pastaruosius šimtmečius padidėjo. Kultūra, o ypač žiniasklaida, formuoja vyrų ir moterų vaidmenų sąvokas. Šio tyrimo tikslas – tirti kalbines ypatybes, siekiant nustatyti, kaip moterys ir vyrai vaizduojami anglų, lietuvių ir ukrainiečių žiniasklaidos tekstuose. Žiniasklaida vartoja įvairias kalbines priemones, siekdama pavaizduoti lyčių vaidmenis, pritraukti dėmesį, pakeisti skaitytojų nuomonę, paneigti arba sustiprinti stereotipus apie lyčių vaidmenis. Siekiant tai nustatyti, tyrime analizuojami įvairūs kalbiniai metodai. Šis tikslas bus pasiektas atliekant šias užduotis: išnagrinėti lyčių vaidmenų sąvoką ir lyčių stereotipų problemą; nustatyti žiniasklaidos tekstų kalbines ypatybes; analizuoti lyčių vaidmenų vaizdavimą, remiantis nustatytomis kalbinėmis ypatybėmis, žiniasklaidos tekstuose skirtingomis kalbomis.
Medijų ekologija neatsiejama nuo visuomenės vystymosi ir asmens socializacijos procesų. Medijų ekologija iliustruoja infosferos srityje veikiančių medijų, visuomenės ir asmens sąveikos procesus, kurie gali būti „saugūs“ ir ekologiški techniniu, komunikaciniu bei psichofiziniu požiūriais. Medijų ekologija neatsiejama nuo komunikacijos procesų, kurie vyksta ir fizinėje, ir mentalinėje erdvėje. Jos sritys: ekogamtinė, ekofizinė ir ekoemocinė. Ekoemocinė sritis nukreipta į medijų ir asmens sąveiką, kur akcentuojamas medijų turinio / tekstų poveikis emocinei ir pažintinei (kognityvinei) patirčiai. Taigi ekoemocinės srities orientyras – pozityvi medijinė patirtis, neatsiejama nuo medijinės kompetencijos.