Social networks are an important tool for human resources management to identify employees. The number of suitable candidates to fill a position is decreasing. Companies need new channels for the recruiting process. This paper evaluates the usefulness of the different social networks under consideration of the advantages and disadvantages. “Employee recruit Employees” is a useful tool to identify suitable candidates. The aim of the paper is to analyse the different motivators and reasons of individuals to recommend somebody to identify employer. The research methods are: theoretical studies of published scientific findings and survey with 251 respondents. The data obtained in the survey were analysed with indicators of central tendency or location: arithmetic mean, median or mode and t-test to compare the gender differences.
Tyrimu siekta išanalizuoti organizacijos kompetencijų koncepciją Lietuvos ir užsienio šalių mokslinėje literatūroje, sukurti organizacijos unikalių kompetencijų formavimo vertinimo metodologiją bei išanalizuoti tarptautinės organizacijos unikalių kompetencijų formavimo Lietuvos atveju aspektus. Suformuluota organizacijos kompetencijų samprata bei nustatyta, kad organizacijos kompetencijos gali būti pagrindinės ir nepagrindinės, vidinės ir išorinės. Be to, egzistuoja glaudus ryšys tarp kompetencijų formavimo ir intelektinio kapitalo valdymo, kas suponuoja konkurencinio pranašumo įgijimą. Atliekant empirinį tyrimą taikytas kokybinio tyrimo metodas – iš dalies struktūruotas individualus (giluminis) interviu. Tyrimo imtis sudaryta ekstremaliojo (deviantinio) atvejo atrankos būdu. Apdorojant gautus duomenis remtasi turinio (content) analize. Atliktas tyrimas papildė organizacijos kompetencijų žinias ir leido sukurti unikalių kompetencijų, pagrįstų intelektiniu kapitalu, įvertinimo metodiką. Ištirtas atvejis atskleidė, kad organizacija rūpinasi savo vidinių kompetencijų formavimu.