Lyčių vaidmenų vaizdavimo žiniasklaidoje populiarumas per pastaruosius šimtmečius padidėjo. Kultūra, o ypač žiniasklaida, formuoja vyrų ir moterų vaidmenų sąvokas. Šio tyrimo tikslas – tirti kalbines ypatybes, siekiant nustatyti, kaip moterys ir vyrai vaizduojami anglų, lietuvių ir ukrainiečių žiniasklaidos tekstuose. Žiniasklaida vartoja įvairias kalbines priemones, siekdama pavaizduoti lyčių vaidmenis, pritraukti dėmesį, pakeisti skaitytojų nuomonę, paneigti arba sustiprinti stereotipus apie lyčių vaidmenis. Siekiant tai nustatyti, tyrime analizuojami įvairūs kalbiniai metodai. Šis tikslas bus pasiektas atliekant šias užduotis: išnagrinėti lyčių vaidmenų sąvoką ir lyčių stereotipų problemą; nustatyti žiniasklaidos tekstų kalbines ypatybes; analizuoti lyčių vaidmenų vaizdavimą, remiantis nustatytomis kalbinėmis ypatybėmis, žiniasklaidos tekstuose skirtingomis kalbomis.
Socialinės medijos šiomis dienomis vaidina svarbų vaidmenį visuomenės gyvenime ir užima didelę dalį mūsų laiko. Ši technologinė revoliucija taip pat paveikė ir verslo sritį. Vartotojams suteikus daugiau kontrolės socialinių medijų platformose, verslininkai buvo priversti naudoti tiek atvirąsias, tiek paslėptąsias reklamos strategijas. Tyrimo tikslas yra nustatyti, kokias kalbines, vaizdines ir kitas įtaigos priemones naudoja reklamos ekspertai paslėptosiose ir atvirosiose reklamos strategijose. Siekiant supaprastinti šios plačios srities tyrimo eigą ir sumažinti apdorojamų duomenų kiekį, analizei buvo pasirinkta viešbučių verslo platforma. Kalbinės, vaizdinės ir įtaigos priemonės yra naudojamos viešbučių verslo socialinių medijų reklamos strategijose. Nors šios priemonės ir individualiai perteikia tam tikrą reikšmę, pagrindinė reklamos vertė atsiskleidžia tik esant visų trijų priemonių samplaikai. Analizė buvo atlikta iš dviejų perspektyvų – atvirųjų ir paslėptųjų strategijų. Atvirosiose strategijose iš reklamų išrinkti kalbiniai bei vaizdiniai pavyzdžiai. Uždarosiose strategijose šaltiniai suskirstyti į tris sritis – vartotojų generuojamas turinys, socialinių medijų konkursai ir kompanijos bei nuomonės formuotojų reklama.