University EFL Students’ Preferences FOR Feedback
Volume 32, Issue 1 (2024), pp. 271–289
Pub. online: 4 March 2025
Type: Article
Open Access
Published
4 March 2025
4 March 2025
Abstract
Šiame atvejo tyrime dalyvavo vieno Lietuvos universiteto studentai, siekiant išsiaiškinti, kokiam grįžtamajam ryšiui jie teikia pirmenybę anglų kaip užsienio kalbos paskaitose. Studentai pildė anoniminį klausimyną internete; jį sudarė atvirieji ir uždarieji klausimai apie grįžtamojo ryšio formas, tipus, šaltinius, dažnį, laiką, klaidų tipus ir kitus svarbius aspektus, tokius kaip jausmai, susiję su gaunamu grįžtamuoju ryšiu. Rezultatai atskleidė, kad studentai pageidauja dėstytojo teikiamo grįžtamojo ryšio, kai akcentuojama ne tik kalba, kurios mokomasi, bet ir su ja susijęs turinys, taip pat atliekamų užduočių procesas. Toks grįžtamasis ryšys gali būti tiek teigiamas, tiek neigiamas, pateikiamas arba angliškai, arba lietuviškai. Formos ir tipai nėra svarbūs, bet individualus grįžtamasis ryšys, teikiamas kiekvienam studentui atskirai, mėgstamas labiau nei kolektyvinis. Visos ar dažniausiai daromos klaidos turi būti taisomos arba po atliktos užduoties, arba iškart, kai klaidos padaromos.